• Strona główna
  • Fundacja
    • O nas
    • Ludzie
      • Wojciech Dziomdziora
    • Fundacja jest moją pasją – wywiad z Jackiem Wekslerem, Fundatorem Fundacji Media Sztuka Film
    • Statut
    • Partnerzy
  • Projekty
    • Sztuka
      • Technikum
      • Polaków Portret Własny 2.0
      • Europejskie Szlaki Kultury
      • Rewitalizacja+
      • Kongres Futurologiczny
    • Media
      • Nowe media publiczne – kierunek zmian
      • Strategia rozwoju rynku medialnego w Polsce
      • European Media Summit
    • Film
      • Analiza i diagnoza polskiej kinematografii
      • Laboratorium Scenariusza Filmowego
  • Kontakt
  • In English
  • Program budowy zaufania społecznego

Rada Naukowa “Strategii rozwoju rynku medialnego w Polsce”

tags : materiałystrategia categories : Aktualności

by smfadmin on 2014/09/08

OLYMPUS DIGITAL CAMERA       Agnieszka Ogrodowczyk

Ukończyła studia magisterskie na Wydziale Polonistyki Uniwersytetu Warszawskiego oraz podyplomowe studia menadżerskie w Szkole Głównej Handlowej. Od 1993 roku jest zatrudniona w Biurze Krajowej Rady Radiofonii i Telewizji, kolejno jako Naczelnik Wydziału Studiów i Monitoringu, Dyrektor Departamentu Koncesyjnego i obecnie Dyrektor Departamentu Strategii. W 2013 roku została odznaczona Złotym Krzyżem Zasługi przez Prezydenta RP za wkład w powstanie i rozwój demokratycznego systemu mediów w Polsce. Prowadzi prace analityczne w zakresie rynku audiowizualnego z perspektywy regulatora oraz projektuje zadania strategiczne Krajowej Rady Radiofonii i Telewizji, i koordynuje ich realizację.

Stanisław Piątek foto        Prof. dr hab. Stanisław Piątek

Pracownik Wydziału Zarządzania Uniwersytetu Warszawskiego, konsultant w sprawach regulacji telekomunikacji i mediów elektronicznych. Współpracuje z administracją, operatorami telekomunikacyjnymi, nadawcami telewizyjnymi i dostawcami usług internetowych w sprawach regulacyjnych, ochrony danych oraz wdrażania nowych usług. Uczestnik prac nad implementacją unijnej polityki komunikacji elektronicznej i mediów audiowizualnych. W Polsce i za granicą opublikował ponad 120 artykułów i książek dotyczących regulacji telekomunikacji oraz radiofonii i telewizji.

zdjecie_tmiczka        Prof. zw. dr hab. Tadeusz Miczka

Były dziekan Wydziału Filologicznego, obecnie dyrektor Instytutu Nauk o Kulturze i Studiów Interdyscyplinarnych oraz kierownik Zakładu Komunikacji Kulturowej na Uniwersytecie Śląskim. Autor 12 książek i ok. 400 artykułów (w tym 100 wydanych za granicą) z filmoznawstwa, medioznawstwa, antropologii kultury, komparatystyki, edukacji medialnej, komunikacji kulturowej, Raportu o stanie polskiej kinematografii (2009) i Raportu o stanie kultury filmowej w województwie śląskim (2010). Wygłosił ponad 220 referatów na konferencjach (80 za granicą) i wypromował 23 doktorów nauk humanistycznych.

KOWALSKI TADEUSZ_0082c-b             Prof. dr hab. Tadeusz Kowalski

Tadeusz Kowalski, ekonomista, absolwent (SGPiS obecnie SGH), specjalizujący się w zagadnieniach ekonomiki kultury i ekonomiki mediów oraz zarządzania mediami, profesor Uniwersytetu Warszawskiego (Wydział Dziennikarstwa i Nauk Politycznych), dyrektor Filmoteki Narodowej, autor ponad 100 publikacji naukowych i popularno-naukowych. Ekspert Rady Europy (1998-2003), ekspert Krajowej Rady Radiofonii i Telewizji (1997-2003) i Eureka Audiovisual (Bruksela, 1999) – redaktor II ed. „When Audiovisual Meets Finance”. Członek Rady Programowej TVP, od 2011 członek Rady Nadzorczej TVP. Członek zarządu Europejskiego Stowarzyszenia Filmotek (ACE).

DBatorski_2014_441        dr Dominik Batorski

Socjolog, adiunkt w Interdyscyplinarnym Centrum Modelowania Matematycznego i Komputerowego (ICM) na Uniwersytecie Warszawskim, współautor badań Diagnoza społeczna oraz Cyfrowa gospodarka. Zajmuje się badaniem zmian społecznych i gospodarczych związanych z upowszechnieniem technologii informacyjno-komunikacyjnych, a także sposobów korzystania z technologii i zachowań użytkowników. W latach 2011-2013 członek Rady Informatyzacji w Ministerstwie Administracji i Cyfryzacji. Brał aktywny udział w tworzeniu Strategii Rozwoju Społeczeństwa Informacyjnego w Polsce do roku 2013, Strategii Rozwoju Kapitału Społecznego do 2020 r., a także Programu Operacyjnego Polska Cyfrowa na lata 2014-2020.

4(50NA50)       dr Andrzej Garapich

Znawca mediów elektronicznych i internetu. Od 2005 pełni funkcję prezesa zarządu spółki Polskie Badania Internetu -€“ organizatora i właściciela projektu Megapanel – standardu badań oglądalności witryn i aplikacji internetowych w Polsce. Jest przewodniczącym Rady  Badania Megapanel PBI/Gemius, a także arbitrem Komisji Etyki Reklamy, członkiem Rady Programowej Porozumienia na Rzecz Umiejętności Cyfrowych przy MAiC.  Był członkiem Rad Programowych szeregu konferencji dotyczących badań i internetu. Autor kilkudziesięciu artykułów i publikacji na temat badań internetu i marketingu internetowego. Wykładowca Collegium Civitas, Akademii Górniczo-Hutniczej oraz uczelni Łazarskiego.

TGackowski     dr Tomasz Gackowski

Medioznawca i historyk, doktor nauk humanistycznych, adiunkt w Zakładzie Teorii Komunikacji Społecznej, kierownik Laboratorium Badań Medioznawczych UW oraz wicedyrektor ds. naukowych i współpracy z zagranicą w Instytucie Dziennikarstwa Uniwersytetu Warszawskiego. Autor licznych artykułów i książek z zakresu metodologii badań medioznawczych, komunikacji politycznej i giełdowej, współorganizator konferencji, zjazdów, kongresów oraz warsztatów badawczych, dziennikarz prasowy. Autor ekspertyz poświęconych m.in. social media, rynkowi nadawców elektronicznych, mediom opiniotwórczym, analizom medioznawczym z zakresu investor relations, badaniom reaktywnym i niereaktywnym czy też analizie dyskursu i narracji.

Rozpoczęły się prace nad strategią rynku medialnego »

 

Aktualności

  • Media publiczne – potrzeba zmian
  • Project – NEW EUROPA TV (NETV)
  • Francuskie propozycje dla UE – debata
  • Europa Macrona – debata
  • Europa TV – rozwój projektu

Materiały

  • Rada Naukowa “Strategii rozwoju rynku medialnego w Polsce”

Archives

  • April 2021
  • March 2020
  • November 2018
  • January 2017
  • December 2015
  • October 2015
  • July 2015
  • May 2015
  • October 2014
  • September 2014
 

© 2014-2016 by Fundacja Sztuka Media Film