• Strona główna
  • Fundacja
    • O nas
    • Ludzie
      • Wojciech Dziomdziora
    • Fundacja jest moją pasją – wywiad z Jackiem Wekslerem, Fundatorem Fundacji Media Sztuka Film
    • Statut
    • Partnerzy
  • Projekty
    • Sztuka
      • Technikum
      • Polaków Portret Własny 2.0
      • Europejskie Szlaki Kultury
      • Rewitalizacja+
      • Kongres Futurologiczny
    • Media
      • Nowe media publiczne – kierunek zmian
      • Strategia rozwoju rynku medialnego w Polsce
      • European Media Summit
    • Film
      • Analiza i diagnoza polskiej kinematografii
      • Laboratorium Scenariusza Filmowego
  • Kontakt
  • In English
  • Program budowy zaufania społecznego

Rozpoczęły się prace nad strategią rynku medialnego

categories : Aktualności

by Redakcja on 2014/10/10

Fundacja Sztuka Media Film rozpoczęła prace nad projektem „Strategia rozwoju rynku medialnego w Polsce na lata 2015-2020”. To pierwszy w Polsce dokument, który w sposób kompleksowy zdiagnozuje sytuację w branży medialnej i nakreśli możliwe scenariusze jej rozwoju.

Za opracowanie odpowiada rada naukowa w składzie m.in. prof. zw. dr hab. Tadeusz Miczka, prof. dr hab. Tadeusz Kowalski, prof. dr hab. Stanisław Piątek, dr Dominik Batorski, dr Grzegorz Płoszajski, Agnieszka Ogrodowczyk, Marek Chlebuś, Wojciech Dziomdziora. Strategia będzie wielowymiarową analizą rodzimego rynku medialnego w kontekście europejskim i światowym. Uwzględni zarówno zjawiska o charakterze globalnym, jak również lokalną specyfikę. W toku prac nas strategią przewidziane zostały warsztaty oraz panele dyskusyjne z udziałem przedstawicieli polskich firm medialnych. Autorzy podkreślają w ten sposób praktyczny cel stworzenia takiego opracowania.

– Do dzisiaj nie powstał w Polsce dokument, który w sposób syntetyczny opisywałaby stan rynku, nazywał potrzeby branży medialnej oraz formułował postulaty wobec samego rynku i aparatu państwa. Nikt nie przedstawił wizji polskich mediów. Brakuje na ten temat debaty. Zależy nam, żeby podstawą takiej dyskusji stała się strategia, przygotowywana przez naszą fundację – wyjaśnia Jacek Weksler, prezes Fundacji Sztuka Media Film.

Sfinansowanie prac nad strategią możliwe jest dzięki dofinansowaniu przyznanemu przez Polski Instytut Sztuki Filmowej. Partnerem projektu jest również Bank Zachodni WBK. Wersja finalna dokumentu gotowa będzie do końca lipca 2015 r.

Zebranie zespołu redakcyjnego strategii rynku medialnego.

Spotkanie zespołu redakcyjnego poprowadził Jacek Weksler.

Od lewej: prof. dr hab. Tadeusz Kowalski i dr Dominik Batorski.

Od lewej: Marek Chlebuś i prof. dr hab. Stanisław Piątek.

Od lewej: mec. Wojciech Dziomdziora i dyr. Agnieszka Ogrodowczyk.

Fundacja jest moją pasją – wywiad z J. Wekslerem » « Rada Naukowa “Strategii rozwoju rynku medialnego w Polsce”

 

Aktualności

  • Media publiczne – potrzeba zmian
  • Project – NEW EUROPA TV (NETV)
  • Francuskie propozycje dla UE – debata
  • Europa Macrona – debata
  • Europa TV – rozwój projektu

Materiały

  • Rada Naukowa “Strategii rozwoju rynku medialnego w Polsce”

Archives

  • April 2021
  • March 2020
  • November 2018
  • January 2017
  • December 2015
  • October 2015
  • July 2015
  • May 2015
  • October 2014
  • September 2014
 

© 2014-2016 by Fundacja Sztuka Media Film