Ukończyła studia magisterskie na Wydziale Polonistyki Uniwersytetu Warszawskiego oraz podyplomowe studia menadżerskie w Szkole Głównej Handlowej. Od 1993 roku jest zatrudniona w Biurze Krajowej Rady Radiofonii i Telewizji, kolejno jako Naczelnik Wydziału Studiów i Monitoringu, Dyrektor Departamentu Koncesyjnego i obecnie Dyrektor Departamentu Strategii. W 2013 roku została odznaczona Złotym Krzyżem Zasługi przez Prezydenta RP za wkład w powstanie i rozwój demokratycznego systemu mediów w Polsce. Prowadzi prace analityczne w zakresie rynku audiowizualnego z perspektywy regulatora oraz projektuje zadania strategiczne Krajowej Rady Radiofonii i Telewizji, i koordynuje ich realizację.
Prof. dr hab. Stanisław Piątek
Pracownik Wydziału Zarządzania Uniwersytetu Warszawskiego, konsultant w sprawach regulacji telekomunikacji i mediów elektronicznych. Współpracuje z administracją, operatorami telekomunikacyjnymi, nadawcami telewizyjnymi i dostawcami usług internetowych w sprawach regulacyjnych, ochrony danych oraz wdrażania nowych usług. Uczestnik prac nad implementacją unijnej polityki komunikacji elektronicznej i mediów audiowizualnych. W Polsce i za granicą opublikował ponad 120 artykułów i książek dotyczących regulacji telekomunikacji oraz radiofonii i telewizji.
Prof. zw. dr hab. Tadeusz Miczka
Były dziekan Wydziału Filologicznego, obecnie dyrektor Instytutu Nauk o Kulturze i Studiów Interdyscyplinarnych oraz kierownik Zakładu Komunikacji Kulturowej na Uniwersytecie Śląskim. Autor 12 książek i ok. 400 artykułów (w tym 100 wydanych za granicą) z filmoznawstwa, medioznawstwa, antropologii kultury, komparatystyki, edukacji medialnej, komunikacji kulturowej, Raportu o stanie polskiej kinematografii (2009) i Raportu o stanie kultury filmowej w województwie śląskim (2010). Wygłosił ponad 220 referatów na konferencjach (80 za granicą) i wypromował 23 doktorów nauk humanistycznych.
Prof. dr hab. Tadeusz Kowalski
Tadeusz Kowalski, ekonomista, absolwent (SGPiS obecnie SGH), specjalizujący się w zagadnieniach ekonomiki kultury i ekonomiki mediów oraz zarządzania mediami, profesor Uniwersytetu Warszawskiego (Wydział Dziennikarstwa i Nauk Politycznych), dyrektor Filmoteki Narodowej, autor ponad 100 publikacji naukowych i popularno-naukowych. Ekspert Rady Europy (1998-2003), ekspert Krajowej Rady Radiofonii i Telewizji (1997-2003) i Eureka Audiovisual (Bruksela, 1999) – redaktor II ed. „When Audiovisual Meets Finance”. Członek Rady Programowej TVP, od 2011 członek Rady Nadzorczej TVP. Członek zarządu Europejskiego Stowarzyszenia Filmotek (ACE).
dr Dominik Batorski
Socjolog, adiunkt w Interdyscyplinarnym Centrum Modelowania Matematycznego i Komputerowego (ICM) na Uniwersytecie Warszawskim, współautor badań Diagnoza społeczna oraz Cyfrowa gospodarka. Zajmuje się badaniem zmian społecznych i gospodarczych związanych z upowszechnieniem technologii informacyjno-komunikacyjnych, a także sposobów korzystania z technologii i zachowań użytkowników. W latach 2011-2013 członek Rady Informatyzacji w Ministerstwie Administracji i Cyfryzacji. Brał aktywny udział w tworzeniu Strategii Rozwoju Społeczeństwa Informacyjnego w Polsce do roku 2013, Strategii Rozwoju Kapitału Społecznego do 2020 r., a także Programu Operacyjnego Polska Cyfrowa na lata 2014-2020.
dr Andrzej Garapich
Znawca mediów elektronicznych i internetu. Od 2005 pełni funkcję prezesa zarządu spółki Polskie Badania Internetu - organizatora i właściciela projektu Megapanel – standardu badań oglądalności witryn i aplikacji internetowych w Polsce. Jest przewodniczącym Rady Badania Megapanel PBI/Gemius, a także arbitrem Komisji Etyki Reklamy, członkiem Rady Programowej Porozumienia na Rzecz Umiejętności Cyfrowych przy MAiC. Był członkiem Rad Programowych szeregu konferencji dotyczących badań i internetu. Autor kilkudziesięciu artykułów i publikacji na temat badań internetu i marketingu internetowego. Wykładowca Collegium Civitas, Akademii Górniczo-Hutniczej oraz uczelni Łazarskiego.
Medioznawca i historyk, doktor nauk humanistycznych, adiunkt w Zakładzie Teorii Komunikacji Społecznej, kierownik Laboratorium Badań Medioznawczych UW oraz wicedyrektor ds. naukowych i współpracy z zagranicą w Instytucie Dziennikarstwa Uniwersytetu Warszawskiego. Autor licznych artykułów i książek z zakresu metodologii badań medioznawczych, komunikacji politycznej i giełdowej, współorganizator konferencji, zjazdów, kongresów oraz warsztatów badawczych, dziennikarz prasowy. Autor ekspertyz poświęconych m.in. social media, rynkowi nadawców elektronicznych, mediom opiniotwórczym, analizom medioznawczym z zakresu investor relations, badaniom reaktywnym i niereaktywnym czy też analizie dyskursu i narracji.