• Strona główna
  • Fundacja
    • O nas
    • Ludzie
      • Wojciech Dziomdziora
    • Fundacja jest moją pasją – wywiad z Jackiem Wekslerem, Fundatorem Fundacji Media Sztuka Film
    • Statut
    • Partnerzy
  • Projekty
    • Sztuka
      • Technikum
      • Polaków Portret Własny 2.0
      • Europejskie Szlaki Kultury
      • Rewitalizacja+
      • Kongres Futurologiczny
    • Media
      • Nowe media publiczne – kierunek zmian
      • Strategia rozwoju rynku medialnego w Polsce
      • European Media Summit
    • Film
      • Analiza i diagnoza polskiej kinematografii
      • Laboratorium Scenariusza Filmowego
  • Kontakt
  • In English
  • Program budowy zaufania społecznego

Znamy założenia „Strategii rozwoju rynku medialnego 2015-2020“

categories : Aktualności

by Redakcja on 2015/07/15

Fundacja Sztuka Media Film przedstawiła założenia pionierskiego dokumentu. Zainicjowała tym samym dyskusję o kierunku i zasadach rozwoju mediów w Polsce.


Pobierz pełen tekst dokumentu: SMF Strategia rozwoju rynku medialnego w Polsce 2015-2020

Pobierz prezentację: Prezentacja – Strategia rozwoju runku medialnego


Na spotkaniu zorganizowanym w poniedziałek, 13 lipca br. w Pałacu na Wyspie w Łazienkach Królewskich zaprezentowane zostały założenia „Strategii rozwoju rynku medialnego 2015-2020“. Pełen tekst dokumentu ogłoszony zostanie do końca lipca br. Prezentacja stanowiła jego podsumowanie, zawierając najważniejsze konkluzje i postulaty.

Spotkanie miało charakter konsultacyjny i zakończyło się interesującą dyskusją między uczestnikami, wśród których znaleźli się przedstawiciele KRRiT, PISF, ZAIKS oraz innych instytucji związanych z rynkiem medialnym, menadżerowie mediów komercyjnych i publicznych oraz eksperci rynkowi. Uznali oni „Strategię“ za dokument istotny oraz przyjmujący pionierską perspektywę, która stara się objąć wszystkie sektory i fenomeny rynku medialnego. Prowadzący spotkanie Wojciech Dziomdziora zaznaczył, że dokument nie formułuje prostych rozwiązań i nie podsuwa recept, ponieważ jego zadaniem jest wywołanie publicznej dyskusji oraz wskazanie obszarów, które wymagają od władz państwowych oraz uczestników rynku medialnego refleksji oraz uzgodnienia wspólnych działań. W interesie społecznym należy zadbać o to, by rozwój rynku nie odbywał się samoistnie, ale by czekającym nas zmianom przyświecały konkretne cele.

Za opracowanie „Strategii“ odpowiedzialny był zespół w składzie: dr Dominik Batorski, Wojciech Dziomdziora, dr Tomasz Gackowski, dr Andrzej Garapich, prof. dr hab. Tadeusz Kowalski, prof. dr hab. Tadeusz Miczka, Agnieszka Ogrodowczyk, prof. dr hab. Stanisław Piątek. Fundacja Sztuka Media Film zrealizowała projekt we współpracy z Polskim Instytutem Sztuki Filmowej, bankiem BZ WBK oraz Krajową Radą Radiofonii i Telewizji.

Zobacz prezentację Strategia rozwoju rynku medialnego w Polsce 2015-2020.

DSC_0228        DSC_0255 calosc

DSC_0249        DSC_0285

DSC_0302        DSC_0294

DSC_0289        DSC_0287

DSC_0283        DSC_0296

Partnerami projektu są:

pisf_logo     BZWBK_grawerowanie_biale     krrit-logo

LABORATORIUM SCENARIUSZA FILMOWEGO – czas na spotkania ze scenarzystami! » « Szukamy dobrych scenariuszy!

 

Aktualności

  • Media publiczne – potrzeba zmian
  • Project – NEW EUROPA TV (NETV)
  • Francuskie propozycje dla UE – debata
  • Europa Macrona – debata
  • Europa TV – rozwój projektu

Materiały

  • Rada Naukowa “Strategii rozwoju rynku medialnego w Polsce”

Archives

  • April 2021
  • March 2020
  • November 2018
  • January 2017
  • December 2015
  • October 2015
  • July 2015
  • May 2015
  • October 2014
  • September 2014
 

© 2014-2016 by Fundacja Sztuka Media Film